ELS AGENTS DE PASTORAL DE LA PARRÒQUIA SANT OT ES REUNEIXEN PER AGRAÏR LA DEDICACIÓ DE Mn. XAVIER PARÉS I DONAR LA BENVINGUDA A Mn. IGNASI NAVARRI.

18 de setembre, el casal parroquial de La Seu d’ Urgell s’ ha omplert de gom a gom amb els agents de pastoral de la parròquia Sant Ot, per agraïr els 14 anys de servei de Mn. Xavier Parés com a Rector i donà la benvinguda a Mn. Ignasi Navarri com a nou Rector.

En les seves paraules Mn. Xavier ha fet un repàs de les principals accions dutes a terme a la parròquia al llarg d’ aquests anys i ha tingut unes paraules d’ agraïments als seus estrets collaboradors, preveres i laïcs.

Mn. Ignasi ha valorat aquesta trobada com un gest de comunió fraterna, ha agraït a Mn. Parés la feina feta i ha demanat la collaboració de tots, en la mesura de les pròpies possibilitats.
El Sr. Xavier Galindo, en nom del Consell Pastoral Parroquial, s’ ha adreçat als dos sacerdots, agraïnt a l’ un, i donant la benvinguda a l’ altre, amb paraules de la Sagrada Escriptura.
Mn. Antoni Cagigos ha fet cantar a veus a tots els assistents un cant de joia i de comiat.
Amb una copa de cava s’ ha pogut compartir la joia de l’ encontre.

By 1 Comment 28 septiembre, 2017
  • Mr WordPress
    18 junio, 2010

Hola, este es un comentario.
    Para eliminar un comentario, simplemente inicia sesión y lee los comentarios de la publicación. Ahí tendrás la opción de editar o de eliminarlos.

Comments are closed.