BENVINGUDA

Mn. Ignasi Navarri, Rector de la parròquia de St. Ot de la Seu d’Urgell, amb l ‘equip de sacerdots de la parròquia i amb els membres del Consell Pastoral, donem la benvinguda als que visiten aquesta pàgina web. Hi trobareu una mínima ressenya de les nostres activitats com a comunitat cristiana. Així mateix, volem que us sentiu convidats a prendre part en elles, a apropar-vos per conèixer-nos, o conèixer-nos més, i a compartir amb nosaltres tots els dons que heu rebut de Déu.

Una parròquia és una gran família, reunida no per motius de descendència biològica, sinó per l’Esperit del Senyor, que, donant la fe, reuneix aquells que estan dispersos per molts motius.

També nosaltres, com els apòstols al principi, podem dir que no tenim ni plata ni or, però que us donem el que tenim, és a dir, el nom de Jesús i el seu Evangeli, l’únic que té el poder de salvar i transformar la vida humana en una experiència plena i veritable. Sigueu, de veritat, benvinguts a casa nostra. A la vostra casa.

PARRÒQUIA SANT OT DE LA SEU D’ URGELL
PASSATGE MISSIÓ, 3-2n
 25700 – LA SEU D’ URGELL

TELÈFONS CONTACTE
973 350 125 – 60973 77 98

CORREU ELECTRÒNIC
inb@bisbaturgell.org
parroquia.ot@bisbaturgell.org

SEGUEIX-NOS A FACEBOOK

equip de sacerdots

Mn. Ignasi Navarri Benet, Rector.

Mn. Jordi Miquel i Benavent.

Mn. Lluís Miquel Sánchez Gutiérrez.

Mn. Gabriel Casanovas Vila.

PRESENTACIÓ

A partir del que el Papa Francesc ens suggereix en els seus reiterats ensenyaments i del que les Prioritats Pastorals de la Diòcesi d’Urgell 2014-2018 ens assenyalen. La Parròquia de St. Ot de La Seu d’Urgell vol programar el present curs 2017-

EL PAPA FRANCESC ENS DIU SOBRE LA PARRÒQUIA:

• No és una estructura caduca.

• És l’expressió més visible de la comunió eclesial. La mateixa.

• Església que viu entre les cases dels seus fills i de les seves filles.

• És comunitat de comunitats.

• Està en contacte amb la vida del poble.

• Ha de ser un lloc de creativitat, de referència, de maternitat.

• Com el Bon Samarità, la parròquia ha d’anar a l’encontre del ferit i amb els seus pobres medis, l’ha de rescatar i acompanyar fins a la guarició.

PRIORITATS PASTORALS DE LA DIÒCESI D’URGELL 2014-2018

1.1. No podem reduir la parròquia als fidels habituals que ja participen de les nostres celebracions i de la vida ordinària de la parròquia, sinó que cal sortir a l’encontre dels qui viuen allunyats de la fe i de la vida parroquial i intentant donar-los a conèixer el tresor de l’Evangeli. En el dia a dia, explicant millor el que fem, obrint els grups a noves incorporacions, parlant i fent arribar informació a les famílies dels pobles o als llocs de pública informació.
Cerquem, entre tots, mitjans d’estar  permanentment oberts.

1.2. L’acompanyament personal als qui “tornen” a la fe després d’anys d’estar al marge de l’Església i dels sagraments o als qui s’atansen o mantenen una actitud oberta, amb actitud de respecte, d’escolta i amb paciència en els temps. Convé que alguns s’ho proposin i formem
petits equips d’acolliment entre aquells que tinguin més capacitats d’escolta i acompanyament.

1.3. Fomentar relacions de proximitat, coneixement i afecte envers els qui no tenen un sentiment de pertinença fort envers la parròquia situant-nos en els terrenys on les persones viuen la seva vida.

1.4. Tenir present que molta gent desconeix la vida i les activitats de les nostres parròquies, per això cal donar-la a conèixer a través d’una major informació i divulgació de les activitats i serveis parroquials, no només als qui ja participen de la vida ordinària de la parròquia, sinó sobretot als qui la desconeixen utilitzant les noves tecnologies de la comunicació i els mitjans de comunicació tradicionals: cartells, estampes, fulls parroquials, pàgina web, petites revistes, complementació del Full diocesà o de la Revista mensual diocesana “Església d’Urgell”, xarxes
socials…

OBJECTIUS PER AL PRESENT CURS

Com a Consell Pastoral Parroquial ens fixem pel present curs 2017-2018 aquest objectius:

1. Descobrir, visitar i conèixer totes les realitats existents a la Parròquia.

2. Convidar i incorporar algun nou membre en cadascun dels diferents àmbits de l’acció Pastoral Parroquial.

3. Intensificar sobretot la vida espiritual dels agents de pastoral de la parròquia, a través de la pregària i l’adoració, per tal de créixer en aquestes actituds:

Actituds interiors

Oració. Espiritualitat. Testimoni. Delicadesa. Prudència. Humilitat. Paciència. Identitat. Esperit Comunitari. Diàleg. Amistat i Alegria.

Actituds de cara a construir una parròquia en actitud de sortida

Inventar. Buscar. Sortir. Atansar-se. Cridar. Obrir. Mostrar. Acollir. Integrar. Ajudar. Sumar. Incorporar. Anunciar. Dir. Proposar. Oferir i Convidar.

ÀMBITS DE L’ACCIÓ PASTORAL PARROQUIAL

1- LITÚRGIA I SAGRAMENTS

La Missa Dominical
Grup de Lectors i Acòlits